Δεν ομιλείτε Ελληνικά?

Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Hapkin η τσεκουράτη

Η μπύρα Hapkin ,ανήκε στην ζυθοποιία Louwaege στην πόλη Kortemark  της Δυτικής Φλάνδρας, η οποία ιδρύθηκε το 1877 και μέχρι πέντε γενεές εξακολουθούσε να φτιάχνει μπύρα.







Το 2002 αυτή η μικρή ζυθοποιία αγοράστηκε από μια μεγαλύτερη, την Alken-Maes, που σήμερα είναι η δεύτερη δύναμη παραγωγής μπύρας στο Βέλγιο.














Το θέμα μας όμως είναι η μπύρα Hapkin, ή αλλιώς  τσεκουράτη, η οποία πήρε το όνομά της από τον πρώτο ζυθοποιό που την παρασκεύασε, του οποίου το παρατσούκλι του ήταν τσεκούρι.


















Ας ανοίξουμε την μπύρα να δούμε το περιεχόμενό της










.





Άρωμα φρουτώδες μαζί με μαγιά, ευχάριστη η πρώτη εντύπωση, ικανή  να διεγείρει  τις αισθήσεις μου για την συνέχεια. Βάζοντας την μπύρα στο ποτήρι μου διέκρινα το χρυσό, διαυγές, πεντακάθαρο χρώμα της και τον πλούσιο λευκό αφρό της με τις μεγάλες φουσκάλες αφρού, περιμετρικά του ποτηριού μου.









Και η δεύτερη εντύπωση  πολύ καλή.Οι αισθήσεις άρχισαν για τα καλά να διεγείρονται.











Πίνω την πρώτη γουλιά και αμέσως μου ήρθε μια ελαφριά, γλυκιά γεύση φρούτων (νεράντζι-λεμόνι), που στην συνέχεια η γλυκιά γεύση φεύγει και αφήνει στην θέση της μια ελαφρώς πικράδα.










 Με μερικές γουλιές ακόμη, διακρίνω στην γεύση και μικρές δόσεις μπαχαρικών.











Σε γενικές γραμμές είναι μια ισορροπημένη μπύρα και οι γεύσεις που διακρίνονται, δένουν αρμονικά μαζί.





 
 
 
 
 
 
 
 
 
Η επίγευση της ήταν ελαφρώς ξινή, για να πω την αλήθεια κάπως έτσι την περίμενα και μέτριας διάρκειας.Το αλκοόλ αν και 8,5% δεν δείχνει την δύναμη που θα έπρεπε.

Η συνολική εντύπωσή μου για αυτήν την μπύρα, είναι ότι την ευχαριστιέσαι καλύτερα με συνοδεία φαγητού, όπως φρέσκα θαλασσινά και ψάρια.    

4 σχόλια:

Giorgos Varvakis είπε...

Το ξέρεις Νικόλα πολύ καλά οτι δεν είναι το στοιχείο μου!!! Έχω εντυπωσιαστεί όμως από τον τρόπο της παρουσίασης και τις φοβερές φωτογραφίες σου, που μπαίνω και παίρνω κι εγώ τις τζούρες μου :))
Καλή μπυρο-Χρονιά φίλε μου!!
Φιλιά στην οικογένεια

nik pit είπε...

Το ξέρω, δεν το ξέρω. Που θα μου πας όμως, κάποια στιγμή θα ενδώσεις. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, είναι αυτό που λέει ο λαός, μάθε τέχνη κι άστη να και αν διψάσεις πιάστη να.. Χαιρετισμούς στο σπίτι.

kikop80 είπε...

Θα συμφωνήσω πως η παρουσίαση είναι καταπληκτική όπως και οι φωτογραφίες!
Γράψε πλίζ όμως που μπορούμε να τος βρούμε ή φτιάξε ένα χάρτη!!!! Ναι, ναι, ένα χάρτη με τις ζυθοπηγές για χωρίς κόπο απολάυσεις!!!
:-))

nik pit είπε...

Σε ευχαριστώ φίλε μου kikop80 για τα καλά σου λόγια. Όσο αφορά για τον χάρτη θα γίνει στο προσεχές μέλλον, στο υπόσχομαι.