Δεν ομιλείτε Ελληνικά?

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Grimbergen η γλυκοστάλαχτη

Μετά από την Hapkin  ήρθε η στιγμή να δοκιμάσω άλλη μια μπύρα από την  μεγάλη, ίσως την δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία παρασκευής  μπύρας, την ALKEN-MAES. Κάνω λοιπόν αναφορά για την Grimbergen, με το επιβλητικό λογότυπο του φοίνικα πάνω σε φλόγες, επάνω σε βιτρό παράθυρο, που σε παραπέμπει σε καθολικό ναό . Μια μοναστηριακή μπύρα όπου από το 1128 (έτος ίδρυσης) έφτιαχνε μπύρα . Σήμερα  πλέον το δίκτυο πωλήσεων το έχει η ALKEN-MAES.


Εγώ από την σειρά Grimbergen δοκίμασα την Dubbel Double. Μια ευχάριστη μπύρα διπλής ζύμωσης, με πολύ ωραία γεύση.









Ας πάμε όμως στις λεπτομέρειες . Χρώμα κόκκινο σκούρο προς καφέ. Ο αφρός της μπεζ χρώματος, με λευκές κηλίδες, όχι πολύ έντονος , που σε λίγο χάνεται και αφήνει πολύ μικρά δείγματα αφρού, διάσπαρτα στην επιφάνεια του ποτηριού.
 
 
 
 
 
Το άρωμα της σαφώς με καθοδήγησε σε καραμελωμένη βύνη με μαγιά. Κλασικό άρωμα θα έλεγα. Η γεύση της, ανάλογη με το άρωμα της, όπου τον κυρίαρχο ρόλο τον έπαιζε η καραμέλα με αποξηραμένα φρούτα, ίσως δαμάσκηνα και σταφίδες.

Οπότε έχουμε να κάνουμε με γλυκές γεύσεις, ισορροπημένες πολύ καλά. Η γλυκύτητα παραμένει μέχρι τέλος και κάνει την μπύρα πιο ευκολόπιοτη. Σε αυτό βοηθάει και το αλκοόλ που είναι στα 6,5%.






Θα  την πρότεινα μετά από φαγητό μιας και η γεύση της είναι γλυκιά. Επίσης θα μπορούσε άνετα να χρησιμοποιηθεί σαν  υλικό μαρινάτας   για μαγείρεμα ή ψήσιμο, όπως τα χωριάτικα λουκάνικα και τα  πουλερικά.

7 σχόλια:

Mixos είπε...

Η αγαπημένη μου από τη σειρά της Grimbergen, αγαπητέ φίλε Νίκο και χαίρομαι που της έδωσες την ευκαιρία που πρέπει να έχει.
Δηλαδή να βγει στο φως και να γίνει γνωστή και στους υπόλοιπους φίλους ή μη της μπύρας...
Κάποτε τη δοκίμαζα συνέχεια. Τελευταίως την έχω παραμελήσει τολμώ να πω!!
Στην υγειά σου Νικόλα και συνέχισε να προάγεις με αυτον τον όμορφο τρόπο την κουλτούρα της μπύρας στο νησί της Σάμου !!
Μέχρι την επόμενη δημοσίευσή σου ...
Pache ...!!!

nik pit είπε...

Και εμένα μου άρεσε αυτή η μπύρα, δεν έχω δοκιμάσει άλλη από την σειρά της grimbergen. Εχει ευχάριστη γεύση και πίνεται εύκολα.
Κάνουμε προσπάθειες εγώ και το κουμπαράκι μου, ο gm φίλε μου Mixo, να γίνει πιο γνωστή η ποιοτική μπύρα έδω στο νησί,γιατί είμαστε πολλά έτη φωτός πίσω. Καλό βράδυ και μέχρι την επόμενη ανάρτηση...στην υγειά μας.

Ανώνυμος είπε...

ΠΩ..ΡΕ..ΚΙ ΑΥΤΗ ΚΑΛΗ...ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΕΠΙΣΟΔΕΙΑ...

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλή μπύρα πραγματικά!!!Φυσικά η παρουσίαση είναι τέλεια!!!Το χεις με την φωτογραφία, δεν μπορώ να πω.Η διαφορά σου με άλλα sites είναι ότι παρουσιάζεις την μπύρα μέσα από τις φωτογραφίες σου και αυτό είναι κάτι που σε κάνει να θες να την δοκιμάσεις ακόμη περισσότερο!!Μπράβο!!!

Chalice είπε...

Έχω πολύ καιρό να τη δοκιμάσω τη συγκεκριμένη ετικέτα, αλλά όπως και με πολλές άλλες που μας έχεις παρουσιάσει κατά καιρούς, τις ξαναδοκιμάζω μαζί σου Νικ, μέσα απ' τις ολοζώντανες φωτογραφίες που μας ανεβάζεις κάθε φορά...

Καλά αυτή με τη στριφογυριστή ροή είναι πολύ εμπνευσμένη! Ζήλεψα και θ' αρχίσω να ξαναστήνω τρίποδα στις φωτογραφήσεις... εκτός αν μας ξεγέλασες φίλε και έχεις κάποιον προσωπικό ηνίοχο να στις σερβίρει :D

nik pit είπε...

Που τέτοια τύχη, για προσωπικό ηνίοχο συνονόματε, μόνος μου τις φωτογραφίζω. Με το ένα χέρι κρατάω το ποτήρι-μπουκάλι και με το άλλο την μηχανή. Το τρίποδο το έχω στο πατάρι και όλο λέω να το κατεβάσω αλλά συνεχώς το ξεχνάω. Μόνο όταν έρθει η ώρα της δοκιμής και της απόλαυσης έρχεται η σύζυγος και μου λέει θες βοήθεια…. εννοείται για να δοκιμάσει, αφού έχω τελειώσει το φωτογραφικό κομμάτι . Έχει κολλήσει και αυτή με την μπύρα και με βοηθάει στην γευστική διαδικασία και ομολογώ ότι το έχει πολύ καλά.

nik pit είπε...

Ανώνυμε φίλε-η σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για την επίσκεψη σου. Η φωτογραφία γενικότερα, σε βοηθάει και σε επηρεάζει, άλλοτε θετικά και άλλοτε αρνητικά. Χαίρομαι που σε επηρέασα θετικά και σου άρεσαν οι φωτογραφίες μου, μιας και αυτό που κάνω, το ευχαριστιέμαι και εγώ ο ίδιος. Απλά εγώ έχω δώσει περισσότερο βάρος στην απεικόνιση της στιγμής μέσω της φωτογραφίας. Εξίσου το ίδιο, όμως σημαντικό, είναι και ο γραπτός λόγος, που σε ταξιδεύει και σου διεγείρει την φαντασία. Και υπάρχουν άλλα site με την ίδια θεματολογία, που το καταφέρνουν πολύ καλά.