Δεν ομιλείτε Ελληνικά?

Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Μια Δούκισσα στο ποτήρι μου

Μετά από την σύντομη ξενάγηση στις Αμερικανικές ετικέτες , γυρίζω και πάλι στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στο Βέλγιο, για μια ακόμη φορά.





Αυτή την φορά επέλεξα μια μπύρα από την ζυθοποιία
 Verhaeghe και συγκεκριμένα των αδελφών Paul Verhaeghe και Adolf Verhaeghe. 


 





Το 1982 πήραν την απόφαση να ιδρύσουν την ζυθοποιία στην περιοχή του Kortrijk Oudenaarde. Πολύ σύντομα ο ένας αδελφός (Adolf Verhaeghe) αποχωρεί από την εταιρεία και ασχολείται με το εμπόριο άνθρακα και λιμασμάτων, την καλλιέργεια γης και την πολιτική.









Από τις ετικέτες αυτής της ζυθοποιίας, επέλεξα την Duchesse de Bourgogne , ή αλλιώς Mary the Rich.
















Το μπουκάλι των 250 ml περιέχει μια red-ale μπύρα με κόκκινο βαθύ χρώμα. Ο αφρός, μπεζ χρώματος με καφέ ανοιχτές ανταύγειες, πλούσιος και δεσποτικός στην αρχή, που μετά αρχίζει σιγά-σιγά να κατακάθεται και να μένει περίπου στο ένα εκατοστό, μέχρι τέλος.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Το άρωμα μου  θύμισε βύσσινο. Οπότε σε προδιαθέτει και το πώς θα είναι η γεύση της.
 




Τελικά το άρωμα της προδίδει την γεύση, που είναι γλυκόξινη, ο συνδυασμός ξιδιού με κεράσι ή βύσσινο μου άρεσε πολύ και κάνει την γεύση πολύ ιδιαίτερη και ξεχωριστή.




 
 
 
 
 
 
 
 
Η επίγευση παραμένει ελαφρός ξινή με πολύ διακριτικές στιγμές γλύκας, που κρατάει αρκετά.
 
 
 
 


 
 
 
 
 
Το αλκοόλ στα 6,2% είναι ιδανικό για την περίπτωση αυτής της μπύρας. Είναι μια πολύ καλή επιλογή, να την απολαύσει κάποιος μετά το φαγητό, μιας και το μπόλικο ανθρακικό που έχει, βοηθάει στην πέψη.


7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ εντυπωσιακή ετικέτα, πραγματικά! Δεν ήξερα ότι υπάρχουν γλυκόξινες μπύρες και μου κίνησες την περιέργεια για να την δοκιμάσω την μπύρα αυτή!Πολύ ωραίες φωτογραφίες και σωστή παρουσίαση!Μπράβο!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλά η φωτογραφία με το ποτήρι που φαίνονται τα χείλη είναι όλα τα λεφτά.Αλλά όλα τα λεφτά πρέπει να είναι και η δούκισσα!!!Μπράβο για την επιλογή!!

Chalice είπε...

Ωραίος ο Νικ :)
Βλέπω με ενδιαφέρον το τελευταίο διάστημα το μπυροταξίδι να μας περνά από ήπειρο σε ήπειρο κι από στυλ σε στυλ...
Η Δούκισα της Βουργουνδίας είναι μια άξια εκπρόσωπος των sour ales, ένα στυλ μπύρας που δεν το αγαπούν όλοι. Κι εμένα μου αρέσει πολύ.

nik pit είπε...

Ανώνυμοι φίλοι μου, σας ευχαριστώ για την συμμετοχή σας και τα σχόλια σας. Πιστέψτε με ότι η γεύση αυτής της μπύρας, είναι πραγματικά εντυπωσιακή, αν σας αρέσει η γλυκόξινη γεύση και σας προτείνω να την δοκιμάσετε.

nik pit είπε...

Φίλε μου Chalice και το ταξίδι συνεχίζεται, επόμενος προορισμός Αυστραλία, πιστεύω να έχω κάνει καλή επιλογή. Όσο αφορά την Δούκισσα, είναι μια κυρία με όλη την σημασία την λέξης. Την λάτρεψα και θα προσπαθήσω να μην λείπει από την κάβα μου. Σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου, την καλημέρα μου.

Giorgos Varvakis είπε...

Ένα υπέροχο τραγούδι πάει κάπως έτσι : "Σε βλέπω στο ποτήρι μου και πίνοντας σε πίνω...!!!" ταιριάζει απόλυτα στη δούκισσα σου Νικόλα!!!!
Φιλιά σε όλους
Καλό βράδυ

nik pit είπε...

Γιώργο καλημέρα, τι τραγουδάρα και αυτή! Και ταιριάζει απόλυτα με την περίπτωση.!) Χαιρετισμούς στο σπίτι.