Δεν ομιλείτε Ελληνικά?

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Schlenkerla

Όλα ξεκίνησαν από ένα ταξίδι στην Πράγα, πριν περίπου τέσσερα χρόνια.
Ημουν της άποψης ότι μπύρα ίσον καλοκαίρι, αλλά μετά την εμπειρία μου από αυτό το ταξίδι ο μύθος κατερίφθει, εξατμίστηκε σαν τον αφρό της μπύρας.

Από τότε πίνω μπύρες ευχάριστα όλες τις επόχες του χρόνου και τις ευχαριστιέμαι εξίσου καλα όπως το καλοκαίρι.
Στην πρώτη μου ανάρτηση θα παρουσιάσω μια μπύρα, η οποία μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις και σίγουρα θα την ξαναπιώ.



Schlenkerla 500 ml
Η αυθεντική καπνιστή μπύρα της Βαυαρίας,με αλκοόλ 5,1% με κύριο χαρακτηριστικό της την έντονη καπνιστή γεύση και χρώματος σκούρο καφέ.
Είναι απο τις μπύρες που θα μπορούσε κανείς να την συνοδεύσει με πλούσιες και έντονες γεύσεις φαγητών, μπορεί όμως να την απολαύσεις και σκέτη μιας και η γεύση της αλλά και το αρωμά της θα σε καλύψουν γευστικά.
Συμβουλή: όταν την βρήτε απλά δοκιμάστε την, υπάρχει στην ελλήνική αγορά.

Άλλες ετικέτες από την Brauerei Heller :

Aecht Schlenkerla Eche Doppelbock
Aecht Schlenkerla Fastenbier
Aecht Schlenkerla Helles Lagerbier
Aecht Schlenkerla Krausen
Aecht Schlenkerla Rauchbier Marzen
Aecht Schlenkerla Rauchbier Urbock
Aecht Schlenkerla Rauchbier Weizen

4 σχόλια:

mari beika είπε...

Έπαθες αυτό που έπαθα κι εγώ όταν πήγα στην Πράγα. Εγώ δεν έπινα ποτέ μπύρα εδώ και όταν πήγα στην Πράγα χειμώνα δεν είχα αφήσει μπύρα για μπύρα, ήταν όλες τέλειες!!.
Καλή συνέχεια.

nik pit είπε...

Η Τσεχία εκτός απο πολύ καλός προορισμός για διακοπές είναι και στις πρώτες χώρες κατανάλωση μπύρας. Ευχαριστώ για την συμμετοχή.

SofiaX είπε...

Αγαπημένη μπύρα, απλή πρωτότυπη και πάντα ευχάριστη όλες τις εποχές.
Υπήρξε η πρώτη καπνιστή μπύρα που ήπια στη ζωή μου.
Καλή συνέχεια στο blog!!!

[ http://gloriana.beer.gr/ ]

Ανώνυμος είπε...

Από τις πιο ωραίες καπνιστές μπύρες για μένα!!