Δεν ομιλείτε Ελληνικά?

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Imperial Oat. Γουλιά και συχώριο


Το σύμβολο της, το άγαλμα της ελευθερίας. Μια πόλη με τα ψιλότερα ίσος κτίρια στον κόσμο. Μια πόλη όπου οι κάτοικοί της, ερχόμενοι από όλες τις γωνιές της γης, ξεπερνούν τον πληθυσμό της μικρής μας Ελλάδας.




Σε αυτήν την πόλη υπάρχει και η ζυθοποιία της Southern Tier Brewing, που από τα τέλη του 2002 όπου ιδρύθηκε, φτιάχνει μπύρες για όλα τα γούστα, με μια πολύ καλή γκάμα ετικετών αλλά και γεύσεων.

Οι ιδρυτές λοιπόν αυτής της ζυθοποιίας, ο Phineas De Mink και Allen “Skip” Yahn ξεκίνησαν να φτιάχνουν μπύρα αναβιώνοντας τις πρακτικές μικρών ζυθοποιείων, που ήταν αρκετές στην γύρο περιοχή με πλούσια παράδοση στην ζυθοποιία.

Αγοράζοντας λοιπόν τον εξοπλισμό από την Saddleback Brewing Company, άρχισε το όνειρο τους να γίνεται πραγματικότητα.

Από την ζυθοποιία αυτή επέλεξα να δοκιμάσω την Southern Tier Imperial Oat.

Μια Imperial μπύρα, γουλιά και συχώριο.


Πάμε σε λεπτομέρειες.



Ανοίγω το μπουκάλι των 650 ml και μονoμιάς μου έρχονται αρώματα από μελάσα και καφέ.

Χρώμα σκούρο καφέ, σχεδόν μαύρο θα έλεγα, με ένα σκούρο μπεζ αφρό να στολίζει το ποτήρι μου για αρκετό χρόνο.



Γεύση γλυκιά στην αρχή, που στην συνέχεια ισορροπείται αρκετά καλά με την παρουσία των λυκίσκων που χρησιμοποιήθηκαν ( Columbus & Willamette ) γι’ αυτή την μπύρα.



Η μελάσα και η σοκολάτα που εντόπισα της δίνουν αυτή την γλυκύτητα στην αρχή που σε συνδυασμό με το αλκοόλ που είναι μπόλικο 11% και ίσος και κάποιους ξηρούς καρπούς εξελίσσεται η μπύρα σε ένα πλήρες γεύμα.

Η επίγευση της σου αφήνει γλυκόπικρο τελείωμα σοκολάτας.



Η πλούσια γεύση της, τα δυνατά αρώματά της όπως επίσης και η πηκτή δομή της που αισθάνθηκα στην στοματική μου κοιλότητα, μου άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις. Είναι μια μπύρα ποτό που την απολαμβάνεις στους 13 έως 16 βαθμούς κελσίου, μετά από ένα καλό γεύμα. Αν την βαθμολογούσα θα τις έβαζα ευχαρίστως ένα 9.75 με άριστα το 10.
Στην υγειά σας.

2 σχόλια:

Chalice είπε...

Ωραίος Νικ! Εξαιρετική δηλαδή η Oat, έτσι; Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα, αν και έχω κι εγώ μια στην υπόγα και περιμένει στωικά τη σειρά της να μπει στο ποτήρι των μπυροδοκιμών μου :)

Τρεις ποτηράρες στη σειρά βλέπω πως σέρβιρες... Ή είχες έτοιμη την παρέα ή... είδες βρώμη και πήρες φόρα σαν άλογο κούρσας :P

nik pit είπε...

Μόνο ωραία Νίκο, εξαιρετική θα έλεγα. Εγώ θα σου πρότεινα να την δοκιμασεις άμεσα. Όσο για τα τρία ποτήρια, έκατσε καλή παρέα και είπα να τους τραταρω ένα ποτήρι βάλσαμο. Όχι ότι θα είχα πρόβλημα να την απολαυσω και μόνος . Θα το διαπιστώσεις άλλωστε και εσυ.