Δεν ομιλείτε Ελληνικά?

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Floreffe Tripel


Αυτή την φορά είπα να δοκιμάσω κάτι στα σίγουρα. Μιας και η ζυθοποιία, μου είναι γνωστή και είχα μείνει ικανοποιημένος στο παρελθόν.


Αναφέρομαι για την Brasserie Lefebvre όπου είχα δοκιμάσει την Floreffe Blonde.




Σήμερα ήρθε η σειρά της Floreffe Tripel, έτσι για να συμπληρώνεται σιγά-σιγά το πάζλ και να έχω μια πιο γενική άποψη της ζυθοποιίας αυτής.

Οι tripel μπύρες είναι αναμφισβήτητα οι πιο αρωματικές και γευστικές μπύρες. Οπότε η παρούσα μπύρα, δεν θα μπορούσε να είναι η εξαιρέση του κανόνα.



Αρώματα λυκίσκων και λουλουδιών ξεπήδησαν από την φιάλη.



Ο αφρός της πλούσιος και ανυπόμονος να στολίσει το ποτήρι μου, χρώματος λευκό με κίτρινο.



Ξανθό θολό το χρώμα της μπύρας, κάτι που όπως έχω ξαναπεί μου αρέσει πολύ.

Στην γεύση πρωταγωνιστούν οι λυκίσκοι μαζί με ώριμα φρούτα. Με την πρώτη γουλιά αισθάνθηκα την γλυκιά της άποψη που αφήνουν τα ώριμα φρούτα. Πολύ γρήγορα όμως η γλυκύτητα φεύγει και ισορροπείται με την βοήθεια των λυκίσκων.

Η επίγευση της ελαφρώς γλυκιά, με μια μεταλλική αίσθηση να σου μένει στο στόμα.



Μια ποιοτική μπύρα που μπορεί κανείς να την απολαύσει μετά το φαγητό ή με συνοδεία φρούτων. Το αλκοόλ στα 7,5% είναι διακριτικό και το αισθάνεσαι σιγά-σιγά.


Είναι η δεύτερη μπύρα που δοκιμάζω από την συγκεκριμένη ζυθοποιία και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ωωωω...κι αυτή καλή ε...?

nik pit είπε...

Georg και αυτή πολυ καλή. Αλλα την καλύτερη την έχω φυλάξει για οπότε έρθεις